wtorek, 9 kwietnia 2013

Artur Boruc, Grzegorz Wilk

Witajcie!

Na początku chciałam się pochwalić, że zdałam drugą część egzaminu z j. migowego
 i ocena końcowa do indeksu to piękne 4+ :D
Dziękuję Wam za wsparcie oraz za zainteresowanie, gdyż w weekend od niektórych
 osób dostałam maila, które pytały się jak mi poszło... miłe to było :)  

Trochę jestem dziś zła, bo już drugi tydzień czekam na bilety na Ligę Światową do Wrocławia i dalej ich nie ma. Jutro wyjeżdżam a boję się, że właśnie od jutra będą w sprzedaży. A niestety bilety na siatkówkę rozchodzą się bardzo szybko, więc kto pierwszy ten lepszy :/

Dziś otrzymałam dwa autografy ;)

Artur Boruc - za adres dziękuję Bartkowi z bloga: Autografy Bartka i Kuby




Grzegorz Wilk

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Pogratulować :)
    ja także pisałem do Artura, mam nadzieję że tez niebawem dostanę odpowiedź :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie także niedługo otrzymasz odpowiedź.
      Ja dostałam dość szybko, bo po 6 dniach :)

      Usuń
  2. gratuluję zdania egzaminu i autografów też :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje za komentarz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :>
    Powodzenia w polowaniu na bilety. Ja mam bilet do Spodka, ale miejscówka średnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak Ci zazdroszczę, że już masz bilet! ;) Co do miejsc jest to loteria... szkoda, że nie można wybrać sobie konkretnego miejsca :/
      Ale miejsce nie jest najważniejsze... ;) Liczy się ta atmosfera, emocje i wsparcie dla Reprezentacji :)

      Usuń
    2. Można wybrać w Empiku. :> Na ticketpro nie polecam, szkoda nerwów. :P

      Usuń
    3. Ja mam do Gdańska na środku :)

      Usuń
    4. A w Empiku nie było kolejek? Jak jest dużo ludzi to i tak są przyznawane miejsca losowo... :/ Więc już sama nie wiem gdzie kupić. A potrzebuję 9 biletów.

      Usuń
  5. ojej, gratuluję Grześka! Jest cudowny. : ))
    Swoją drogą też miałam ostatnio do niego pisać...
    Pozdrawiam
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podpisy, gratulacje ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje autografów, gratulacje zdanego egzaminu i jeśli dobrze pójdzie, to widzimy się we Wrocku! :D Bo ja też poluję na te bilety i błagam, żeby się udało.. ;D
    Buziaki i zapraszam do mnie, bo wracam.. :-) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jak dobrze pójdzie... póki co dziś znów nie ma biletów. Jutro jestem w Poznaniu i nie wiem, czy wracać wcześnie rano do domu, czy zostać w Poznaniu i czekać na bilety w Empiku. Co radzisz? ;P

      Usuń
  8. gratuluję zdanego egzaminu :) oraz autografu Artura Boruca - widzę, że wszyscy dostali jego autograf w tym samym czasie. Ciekawe czy ja jeszcze dostanę. Pozdrawiam
    http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję egzaminu i autografów ;)
    Ja też wczoraj dostałem od Artura list ;) I nawet to samo zdjęcie ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :D tak samo otrzymałem wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ! Zazdroszczę obu autografów :)

    Zapraszam na nową notkę ! :)
    Marcin Miller - Boys, Zespół Video i Edyta Herbuś
    Autografy-Kasjannny94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)