czwartek, 19 września 2013

Mariusz Wlazły

Witajcie!

Dziś otrzymałam autograf od Mariusza Wlazłego.
Prośbę wysyłałam jeszcze przed wakacjami, więc się trochę naczekałam ;)

Już jutro rozpoczynają się Mistrzostwa Europy w siatkówce.
Bardzo Was zachęcam do oglądania i kibicowania Naszym Chłopakom!! :)
Niestety nie będzie mi dane zobaczyć tego na żywo, a nawet w TV.
Czeka mnie długa podróż... już kiedyś wspominałam - jadę do Bułgarii, po drodze zwiedzam jeszcze Budapeszt - niestety wszystko zbiegło się w jednym czasie, ale.... dobrze mieć mamę, która interesuje się siatkówką i będzie mi wszystko relacjonować, czyli pisać smsy :D



Pozdrawiam serdecznie
Asia :)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję! ;) I życzę udanego oraz ciepłego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, świetny siatkarz .
    a co do ME na pewno będę oglądać a Tobie życzę miłego odpoczynku i wielu wspaniałych wrażeń :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetne autografy !
    Będę trzymać kciuki za naszych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sukces!
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.:) Wspaniałe podpisy.:)
    Również posiadam.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Udanego wyjazdu :) Już się nie mogę doczekać meczu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i zazdroszczę wyjazdu do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! :D
    Dodałem Cię do listy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne gratulacje! Również posiadam jego autograf w kolekcji- za pierwszym razem zdobyty listownie, a za drugim osobiście :) Trzymam kciuki za naszych siatkarzy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację :) ! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Mogłabyś podać adres na jaki wysłałaś prośbę o autograf?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)