poniedziałek, 23 grudnia 2013

Olga Kalicka + życzenia

Witajcie!

Pewnie nie tylko u mnie trwają ostatnie przygotowania do świąt...
Aktualnie jestem na etapie pieczenia placów :)

Dziś oprócz kartek z życzeniami znalazłam w skrzynce autograf od Olgi Kalickiej i jest to totalne zaskoczenie, gdyż dostałam autograf po raz drugi i na dodatek na takim samym zdjęciu.






Jeden autograf na pewno trafi na aukcje WOŚP. Zachęcam Was również do włączenia się 
w WOŚP - z pewnością macie autografy podwójne lub takie na których 
Wam nie zależy... znajdźcie chwilę i wystawcie aukcje :)



11 komentarzy:

  1. Gratuluję, nawzajem wesołych i zdrowych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Olgę :)
    Gratuluję i Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i również życzę wesołych świąt :*
    mam pytanie, na jaki adres pisałaś, byłabym naprawdę wdzięczna za podanie adresu
    zapraszam do mnie http://autografylexi.blogspot.com/
    mój email : lexie1999@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!
    Również życzę wesołych świąt ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję autografu no i życzę Wesołych Świąt !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, jaką Olga zrobiła Tobie niespodziankę na Święta. :)
    Z WOŚP fajna inicjatywa!
    Pozdrawiam i wzajemnie Wesołych Świąt życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dostalam autograf od Olgi :)))Wesołych ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)