piątek, 31 stycznia 2014

Edyta Jungowska

Witajcie!

Dziś bardzo miły koniec tygodnia! :)
Ryzyko mnie lubi! Udało się!
 Otrzymałam autograf od Edyty Jungowskiej :)

I wcale nie pisałam na plan zdjęciowy, bo bałam się,
że autograf nie będzie oryginalny... a niestety tak się zdarzało.

Trochę było zamieszania, ale się udało! Kilka wiadomości mailowych... ale cel osiągnięty! :)
Wysłałam zdjęcie i list. Na odpowiedź czekałam równe 14 dni :)

Pani Edyta podpisała zdjęcie z każdej strony :)






Na blogu parę drobnych zmian (po prawej stronie) ;)


Miłego dnia!
Asia

23 komentarze:

  1. Gratulacje ryzykantko :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale!
    Gratuluję. :D
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję, uwielbiam tę aktorkę ;) Muszę też się w końcu zabrać za poszukanie do niej adresu ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dodałem cie do ulubionych blogów , licze że też mnie dodasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Świetna babka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zapraszam do mnie: http://autografy-zuuzy-876.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Szkoda że pani Edyta nie gra już w "Na Dobre i Na Złe" :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)