wtorek, 6 listopada 2012

Album cz.2

Witajcie!

Oczywiście było by zbyt pięknie, gdyby dziś do mnie przyszedł jakiś nowy autograf... więc nie przyszedł.

Widzę, że zainteresował Was mój album. 
Gdy przychodziły do mnie autografy to cieszyłam się nim chwile i odkładałam do dużej koperty i tak odkładałam i okładała aż doszłam do wniosku, że trzeba coś wymyślić i gdzieś je trzymać!
I kupiłam album na allegro, bo był w przyzwoitej cenie, a poza tym kupowałam też inne albumy (mniejsze koszty przesyłki). Album jest z odklejaną folią, która nie uszkadza zdjęć - można je wyciągać i wkładać ile się chce i są cały czas ładne!

A Wy gdzie przechowujecie swoje autografy? 
  
Album cz.2:

 
 

Miłego wieczoru! :)

PS Jadę po kupon totolotka, może szczęście się do mnie uśmiechnie ;P

5 komentarzy:

  1. witaj masz super blog i fajne autografy zapraszam cie do mnie i oczywiscie dodaje cie do linkow http://autografycatharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym albumem. Bardzo ładnie to wygląda!
    Ja dopiero zaczynam i odkładam autografy do pudełka, ale chyba niebawem też sobie kupię taki album lub będę zbierać do segregatora, bo widziałam u innych i ten pomysł też się sprawdzał.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!! :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wkładam do segregatora :)
    ale album fajniejszy , bardzo mi się podoba , chyba zamienię segregator na album :)
    pozdrawiam . dodaję do linków :))
    Przemek
    www.autografyprzemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. :>
    Gratuluję świetnej kolekcji.
    Autografy bardzo fajnie prezentują się w albumie. ;)
    Dodaję Cię do linków.
    Pozdrawiam.
    http://podpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoje zdobycze trzymam w różowym zeszycie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)