niedziela, 11 listopada 2012

Martyna Wojciechowska



Cześć!

Wczoraj odbyło się spotkanie z Martyną Wojciechowską na poznańskiej Malcie.
Przybyło mnóstwo ludzi! Spotkanie bardzo ciekawe, lubię jak Pani Martyna opowiada o swoich wyprawach. Otrzymałam autograf na Jej książce :)

Podziwiam Panią Martynę za cierpliwość i wytrwałość, ponieważ powiedziała, że będzie tu tak długo aż każdy otrzyma Jej autograf i faktycznie tak było.

Podobno bardzo lubi Poznań, więc chciała być jak najdłużej ;)
Ludzie czekali ponad 2 godziny, aby mieć Jej podpis!


                       *Galeria Malta - widok z góry.




 *Miłe przywitanie w Poznaniu. 


Autograf :)


* zdjęcia z FB Martyny Wojciechowskiej

10 komentarzy:

  1. Gratuluję podpisu i spotkania z panią Martyną :)
    Pozdrawiam Przemek !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy ! Autograf zdobyty osobiście cieszy najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Panią Martynę.
    Gratuluję podpisu. Zebrany osobiście cieszy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja do Pani Martyny staram się przez e-mail, choć chciałabym tak jak ty!

    PS. Dodałam cię do ulubionych blogów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. pj do Martyny to zawsze długa kolejka ;) gratki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Martynę!! Więc wielkie gratulacje z zdobytego autografu osobiście i to na książce... pamiątka na bardzo długo! :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :)
    Posiadam jej podpis, jednak zebrany osobiście jest oczywiście cenniejszy. ;) Zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Panią Martynę,również mam Jej autograf,który jest moim wymarzonym :))
    Gratuluję i pozdrawiam.
    U mnie nn. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, jeszcze w książcze :D gratuluje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)