czwartek, 31 stycznia 2013

David Duchovny, Adam Małysz, Biba Paweł Binkiewicz

Witajcie!

Dziś chcę pokazać Wam autografy, które otrzymałam podczas mojej nieobecności.
Zaangażowana w pilnowanie skrzynki i listonosza była moja ciocia!
Spisała się na medal  żaden autograf nie zmoknął ;)

 David Duchovny (z Fanmaila)
Nie mam pojęcia czy to PP, czy oryginał - proszę o pomoc w określeniu.


 Adam Małysz 
Koniecznie chciałam zdjęcie "na nartach" i jest!


Paweł Biba Binkiewicz (uczestnik X Factora) Bardzo fajny facet!
Trochę zapominalski, ale zawsze chętny do rozmowy! :) Bardzo Go lubię!
_________________________________________________________________

A teraz coś ode mnie! Do posłuchania i zapamiętania!


Łukasz! Najprawdopodobniej przyszła gwiazda wiosennej edycji X Factora!
Na razie idzie mu świetnie - przechodzi wszystkie castingi! :)
Etap jurorski już za Nim otrzymał 3 x TAK!
Przygotowuje się do następnej części castingu, który odbędzie się na początku lutego :)

Zapraszam do posłuchania innych autorskich piosenek Łukasza na youtube! ;)  

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich autografów, a gdzie pisałaś do Biby ?
    U mnie NN zapraszam, swoją droga bardzo fajna notka o Egipcie całą przeczytałem ;)
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych zdobyczy ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanmail zawsze wysyła PP - różnica między nadrukiem a podpisem jest dość widoczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, fajne autografy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam i oglądam z wielką chęcią każdy wpis i coraz bardziej Ci zazdroszczę takiej pokaźnej kolekcji : )
    Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się choć w części zdobyć te autografy, o których marzę :)
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Jak udało ci sie zdobyć autograf Adama Małysza? Bede wdzięczny za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam prośbę na adres prywatny, więc niestety nie mogę Ci go podać.

      Usuń
    2. Okej rozumiem. A jakich sportowców jeszcze masz autografy?

      Usuń
    3. Wszystkie autografy jakie mam, są na moim blogu.
      Więc polecam przejrzeć bloga ;)

      Usuń
  7. Ooo jak zdobyłaś autograf Biby ? :)
    Jeśli byś mogła to odpowiedz na mojego e-maila :natalia303364@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)