poniedziałek, 28 stycznia 2013

Marcin Gortat

Witajcie!

Ciężko po okresie bezrobocia wrócić do pracy.
Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak zmęczona... po sylwestrze chyba się lepiej czułam.
Dziś otrzymałam dobrą wiadomość! Mam przełożony egzamin z języka migowego! Ufff ;P

Dziś otrzymałam autograf wielkiego człowieka, pod każdym względem ;P
Autograf od Marcina Gortata! :)


Miłego wieczoru!
Łączę się w bólu z tymi, którzy mają problemy ze wczesnym wstawaniem rano...

PS Następny post postaram się napisać na temat Egiptu - trochę sobie powspominam i podzielę się zdjęciami - tymi ładnymi i tymi o rzeczywistości tamtejszych ludzi.

3 komentarze:

  1. gratuluję, też dzisiaj od niego dostałam, ale oprócz tego 2 inne :D zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetna zdobycz :)
    i czekam na notkę o Egipcie ;))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, niemogę się doczekać na relację z Egiptu ;)
    U mnie NN
    Zapraszam
    Adam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli chcesz zadać mi pytanie, to proszę Cię o podanie maila, na którego postaram się odpowiedzieć!
Lub po prostu napisz do mnie: photo.album.asi@autograf.pl

Pozdrawiam - Asia ;)